Vart ska jag börja...

Gårdagen var minst sagt givande på jobbet jag garvade så tårarna sprutade åt min chef. Jag var helt hyperaktiv, värre än duracellkaninen, MYCKET VÄRRE! Jag drack två kaffe och två stor Red Bull vilket jag givetvis inte är van vid så det blev ju kanske inte så värst bra effekt på det hela. Smoky McPot till er tjänst typ!

Ja, sen fick jag massor med boost efter en crappy day när jag fick reda på att killen jag kollade leg på och nekade att köpa folköl va en kontroll och dessutom var det det tydligen jag som stod i kassan när MP:n kontrollerades. Det var alltså jag som bidrog till att vi fick 100 procent. Wiiie!



(Farhads bild - Kontrollen - Min skabbiga lunch)


Anyway så åkte jag till Hässelby och käkade efter jobbet och sen så åkte jag ut till Munsö och hälsade på Olson och Chaplin. Båda har det väldigt fint hemma och jag diggar Chaplins badrum och Olsons hus var verkligen perfa för honom. Det blev iaf sent och Olson somnade på min axel medan vi kollade på Offside så jag tyckte det var dags att åka hemåt.



Väl i Sumpan fanns det inte en enda p-plats så efter att ha virrat runt i en halvtimme ställde jag mig på gatan och hoppades på det bästa.Jag lyckades däcka till Greveholm på dirr när jag kom hem. P-boten slapp jag också lyckligtvis och trots att jag försov mig så blev jag inte allt för sen till jobbet. Jag var helt död även idag så det fick blir RB och kaffe idag igen och man kan säga att jag var minst sagt flummig idag också. Efter jobbet hämtade jag mamma hemma i Hässelby och åkte direkt till Sumpan. Efter lite shopping så hamnade vi på Sundbyberg Inn och käkade supergod mat och nu sitter vi i min lilla lägenhet och kollar på The Invasion, en skräckthriller som är asläskig. Usch!
Nej det är svårt för mig att göra två saker samtidigt.

Luren piper också så nu säger jag bye bye!
Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0