What's wrong with me?

Igår efter att jag fixat naglarna och virrat mig hem så var det i princip bara att slänga sig i duschen, packa väskan och åka igen. Jag skulle nämligen hämta Lisa i Bromma och hold my horses mina vänner, jag var i tid. Båda jag och Lisa tappade hakorna för det är något som inte händer ofta.
Vi åkte iaf hem till Lisa och kollade på Lets dance, som förövrigt är asboring. Denna gång var det bugg och salsa som dansades och nu har jag bestämt mig för att lära mig dansa bugg också, hur tufft som helst.

Iaf, efter det så gick vi ut med hunden Sunny och satte oss vid vattnet och snackade skit tills vi tyckte det var dags att gå in från kylan igen. Vi började fixa iordning oss och käkade världens godaste middad, canelloni (eller hur det nu stavas) med spenat och massor med ost och grönsaker till det. Yummy!
Tack för maten, ner till bussen och sen vidare för att först möta upp Emilia och sen Josefin i Bromma. Vidare till Minneberg och ett gäng Göteborgare. Mm, jag var inte taggad alls längre. En varm lya, melodifestivalen och massor av okända karlar. Sånt brukar fan inte stoppa mig men igår var jag inte riktigt mig själv. Don't ask me why, men det var helt enkelt inte kul. Så jag sket i alkoholen och spelade ett nyktert kort medan alla andra bara blev mer fulla. Emilia blev så där mysigt kärleksfull och gillade verkligen min skjorta, Lisa lät massor som vanligt och Josefin gjorde allt i sin makt för att tagga till.
Efter en massa snack, mingel och försök till att få mig full så bestämde sig packet för att dra ut och jag fick åka taxi med till Fridhemsplan där jag tog första bästa tunnelbana hem till Sumpan. Jag hade inte ett eller två förfrågningar om sällskap hem, utan tre men jag somnade innan jag ens hann dissa dom alla tre så det blev en ensam natt igen. Det var nog lika bra...



Idag vaknade jag klockan typ ett, panik! Jag messade Chaplin som jobbade för att få hjälp med bilen och han ställde upp så nu sitter jag väl mest och väntar på honom.
Imorgon är det jobb från sex till tio och på Tisdag är jag ledig sen jobbar jag som vanligt Onsdag & Torsdag, ledig Fredag och jobbar sen hela jävla påskhelgen... KVÄLL!! Ångest igen, men wtf, en kväll helg ska man väl palla... Det är tydligen lugnt nu för tiden så jag hoppas på det bästa.

Nu ska jag käka en macka och sätta upp håret i en knut.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: drew

Tjena gullet!, vad sägs som utgång efter tipsrundaa och käka i lokalen =) ?? Vore ju supert eftersom i itne hörs så mycket eller ses :D puss och klaem

2008-03-16 @ 14:33:59
Postat av: cecilia

hej gumman , vilken dag är tipsrundan ?? jag jobbar nämligen lördag och söndag kväll så kan gå ut torsda-freda :$ jag gjorde allt för att få ledigt men det är tydligen inte speciellt poppis att jobba på påsk :(

puss o pisk

2008-03-16 @ 18:41:34
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

DET ÄR FREDAGEN, så lyckan är gjord nu!
Så utgång låter bra för dig ?
För mig med ;)
Men vi hörs gullet! P&K

2008-03-16 @ 19:46:54
Postat av: cecilia

okay , great! it's a date then :D

2008-03-16 @ 22:14:09
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0