Yeah!

Shiet, nyligen hemkommen från en väldigt kort "dag" på jobbet.
Jag jobbade med Sebbe som va måttligt lack på chefen. Allt är typ slut i butiken p.g.a felbeställningar och glömska. Vi får skiten varenda gång det är fel även fast det är han som gör beställningarna. Tröttsamt!
Sebbe räknade ut att vi säger "tyvärr det är slut" drygt tio gånger per person om dagen och det blir drygt 1200 kunder per månad. Förstå hur mycket mer vi kunde sälja om saker och ting gick rätt till och saker fanns hela tiden. 1200 är dessutom minimum uträknat så det ligger säkert på 2000 kunder... Helt galet!
Konstigt att man bli irriterad, det är ju vi bakom kassan som får ta skiten inte han som är på kontoret. Jag undrar dock var han tog vägen idag. Han brukar komma sent men nu var han överdrivet sen. Han hade inte ens dykt upp när jag gick från jobbet... Hmm!

Aja, idag ska jag iaf käka i Hässelby. Jag är så sjukt fattig så jag har inte ens råd med mat ;).
Utgången på Fredag lär ju bli rolig... NOT! Aja, Lisa och Chaplin ska ha pengar så fort som möjligt också, usch vad jag hatar att vara skyldig folk pengar det suger verkligen. Det är tur att man har snälla vänner iaf, nästa Tisdag försvinner hälften av lönen illa kvickt!


image2234

Nu ska jag fortsätta digga Missy och filosifera vidare...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin blogg :D

2008-03-17 @ 11:15:29
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!

Svara på dagens fråga på
http://vastertorp.blogg.se/1205736226_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-17 @ 11:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0