25 halvvägs till 30

Jag komplitterade gårdagens långsovning med att gå upp innan sju idag. Jag körde nämligen Fredriks bil till Bro igår eftersom han fixat sin kompis bil och behövde få hem den också så därför var jag tvungen att åka med honom när han skulle till jobbet imorse. Min bil står nu i Hässelby så därför är jag nu här och härjar i vanlig ordning.

Igår så träffade jag Linnsan i Alvik efter att ha kört vilse gånger hundraåttio. So i thought!
Jag skulle tanka så jag körde i lite V-power på Shell eftersom jag fortfarande har rabatt där och sen frågade jag Roger hur man kom lättast till Brommaplan eftersom därifrån hittar jag till Alvik. Han sa att jag skulle åka ut höger och sen svänga av mot höger lite senare, jag skulle svänga när jag trodde att jag inte skulle svänga annars hamnade jag tydligen fel. Givetvis missade jag den avfarten men tänker att det kommer en till senare. När jag kommit till den så känner jag mig osäker så när det blir grönt byter jag snabbt fil och åker rakt fram ist. FUCK! Det stod Brommaplan→! Aja, jag fortsatte rakt fram för att se vad jag hamnade och det visade sig att man kom ut i Stora Mossen, shiet! Snacka om rutinerat.
Jag kom precis lagom för Linnsan stod på torget och väntade, så vi gick in på George och tog oss en varsin latte och delade på en smörgås. Asmysigt, vi snackade jobb och killar mest.
Efter en stund kom även Lisa, hon hade härjat buss och grejor för att det var något fel på tuben. Hatar när det händer! -Vi snackade Linn med strap-on och en gråtande Martin, Lördagsplaner, bullshit och mycket mycket mer.
Vi kom fram till att vi skulle ha en liten tjejmiddag hemma hos mig imorgon. Jag, Lisa, Linn, Sandrew och Emilia om hon är sugen. Det blir väl knytis och Sandra har redan bestämt att hon ska baka kladdkaka.



Anywho, när vi kände oss klara med varandra fick jag äran att köra tjejorna en bit och det gick väl helt okay förutom att jag hittar som en kratta men som tur va så hittade dom andra två prima. Jag släppte dom vid Nockeby och åkte sen vidare mot Bro. Shiet, den där bilen är inte att leka med. Det går inte att justera bilstolen så om jag inte satt med hakan under ratten för att nå pedalerna så låg jag ner och såg inte ut. Aja, jag lyckades iaf komma fram och jag hann även snacka lite med Valkyria och Sandrew. Mycket givande biltur.
Rainbow Dash, min darling hade lite mansproblems som vanligt. Han är ungefär lika smidig som en annan men jag tror vi alla vet att det kommer lösa sig snart. Jag hejar på Madde iaf.
Sandrew har problem med sin lur så hon ringer numera från sin moders telefon och när jag berättade om tjejmiddagen så var hon fett på trots att hon knappt träffar sin boyfriend nu för tiden. Fredrik låg och sov så jag passade på att snacka lite med Drew och vi kom väl egentligen inte fram till något vettigt, hon har a whole lot going on in her life just nu så det var ju skoj men sen råkade jag väcka Freddan när jag skrattade så jag tänkte att det är bäst att lägga på och gå och pussa lite på honom.
Sen så började det där med smidigheten, drömde en felknullad dröm och istället för att hålla käften så var jag ju givetvis tvungen att säga för mycket och sen ville jag inte fortsätta. Inte så poppis men det löste sig iaf.
Vi klädde på oss för att ta en promis eftersom jag var så pigg och alert så jag typ klättrade på väggarna. Vi gill till affären för att handla grönsaker och dip. Sen skulle vi tydligen hyra film också. Istället för en rysare som jag ville se så tog han en film som hette "Run fatboy run" (den sög givetvis). Vi träffade på hans ex också, trevligt nu har jag träffat alla två. Hmm... Jag försäkrade F om att han nog aldrig skulle få träffa några av mina ex för jag springer ALDRIG in i dom och glad var väl han för det.

image2590

Vi kom hem, käkade pancakes, skar grönisar och plockade fram dipp, satte på filmen och ja. Eftersom den sög så mycket och jag blev så mätt så  jag mest bara ville spy så gick vi och la oss istället. Mycket trevligare, I must say!

Nu har jag typ ingen aning om vad jag ska göra, bajsa kanske? Sola ska jag nog göra strax sen kanske man ska dra sig hemåt och ta på sig lite nya kläder. Jag känner mig nej fräsch just nu...
Det blidde iaf lite läsning för er idag, ha de bäst alles.
Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, jag är avis på er tjejmiddag. Vill också vara me, va ju så sjukt länge sen. Men ni får avsätta lite tid för mej o lite grill o chill när jag kommer hem i Juni. :)
Puss gullet

2008-05-16 @ 11:09:36
URL: http://yeeselson.blogg.se
Postat av: cecilia

Självklart babycakes, de blir mycket mys när du kommer .. skrik till när bara så vi är redo ;)

2008-05-16 @ 12:43:40
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0