Adoré

Jaha, gick upp för någon timme sen och hade som vanligt helskumma drömmar. Nu har jag tagit mig en skön dusch och ska snart sladda förbi OKQ8 här i Bro för att ta mig en macka eller nåt på vägen och sen vidare till OKQ8 i Kungshamra för att gå på intervju.
Jag måste även förbi Fredrik på jobbet eftersom jag tydligen har punktering på vänster bakdäck, det suger stenhårt!

Imorgon är det 23:e Maj och då är det också så att jag och min älskling firar två månader. Stentufft!

Nu är Skilda Världar slut och även mitt oboyglas så jag ska väl sätta på mig ansiktet och dra vidare.
Au revoir!

Kommentarer
Postat av: olson

va de inte bergshamra du skulle till?

2008-05-22 @ 11:37:21
Postat av: cecilia

Kungshamra är tydligen bergshamra.. det finns nåt område i solna som heter så .. ligger vid e18.. asweird men så ere

2008-05-22 @ 12:50:47
URL: http://ceciiliaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0