Blidö

Ja, nu är jag återigen på landet. Det har blivit lite mat, fotboll, studsmatta och en hel del öl. Mycket bra!

Mammsen och pappsen sitter och spelar yatzy, F vattnar skogen och syskonen med Julia inräknad har gått och lagt sig. Vi lär väl dra oss tillbaka snart också.. Jag fick dock precis reda på att elementet stängts av så vi får se hur pass varmt det är där inne. Vi lär inte ha några problem med att värma varandra ändå så att...

Min yngsta syster är väl så där snäll, hon har lagt in världens fulaste bilder på mig och Lajzan. Jag skiter i om tanken är god jag ser ut som ett iffle, lyckligtvis så älskar jag henne iaf.



Jag skriver mer imorgon bergis. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0