Boooring!

Jag luktar typ rosenäng och hallontårta just nu. Mm, för jag är nyduschad... Satt hemma framför tv:n och hade precis käkat när jag kom på att jag nog hade bokat tid hos Fanny imorgon. JUST DET!!


image2601

Imorgon klockan tolv på St Eriksplan. Då ska jag kirra nailsen igen. Stackars Fanny som ska få börja om IGEN. Aja, jag trivs inte just nu så det måste fixas.
Nu är frågan vad jag ska leka resten av kvällen, jag har asboring nämligen och jag är ju ledig imorgon men det är ingen som har tid med mig. It sucks big time!
Försökte få Sandrew att leka men hon skulle vara äcklig idag tydligen så vi kanske ses på Lördag istället, Lisa skulle till Söder med Jossan och dricka en afterwork och eftersom jag ska köra bil så tyckte vi inte att det var någom bra idé. Lajzan lär ju jobba som vanligt, det är iaf precis vad Fredrik kommer göra hela natten.
Shiet, jag kanske ska gå och våldgästa mina päron även fast dom säkerligen är übertråkiga och bara kollar på astråkiga brittiska serier med en varsin kaffe i handen, -decisions decisons decisions!!

Nej jag kanske helt enkelt ska ta mitt pick och pack och brumma hem till F, sätta på Alfie och ladda ner alla bilder från helgen. How about that? Det är dock fett med jobbigt om man är sällskapssjuk... Buäääh!!



Bajs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0