Buff buff

Jäkla syrran har fått mig obsessed i Snake på ansiktsboken. Jag klarade hennes och hela Brommas (tydligen) rekord på första försöket och nu går det bara inte. Självförtoendet steg mig åt huvudet kanske, det värsta är att det var på mammas inloggning. CRAP!
Nu försöker skitungen smuggla in sig själv i min lägenhet i helgen, men den gubben gick inte sörrö...

Jag har iaf jobbat idag, that's right, you heard me... Statoil Råsunda is the shit. Imorgon är jag ledig och på Fredag ska jag på'n igen. Kan bli mycket natt eftersom jag råkade säga att jag inte har något emot det, tydligen så frågade dom typ inte bara om ett pass lite då och då utan om jag ville bli nattpersonal. Shiet! Aja, det löser sig nog.
Imorgon är det den där andra intervjun som jag sa ja till, vi får se hur detta slutar. Jag som inte kan säga nej OCH som dessutom är för snäll. Tråkig dubbelanställning, OKQ8 och Statoil, det kan bli fiasko på hög nivå, men jag hejar på mig.

Mina drömmar nu för tiden är inte helt lugna, jag drömmer så verkliga saker att jag typ inte längre kan skilja på dröm och verklighet. Det är ascreepy! "Stötte" på en människa häromdagen, typ asjobbigt... Hatar när det händer... BUFF!

Nej nu ska jag gå på toa, sen bädda sängen och städa upp lite här.
Lär väl åka och snylta på päronen ikväll innan jag drar till Bro!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0