Buff...

Jahapp, nu sitter man i samma sits igen! Jag avskyr det här med att vara "mellan två jobb", speciellt när man har en lägenhet och bil att betala. Vikariepolen hör av sig var och varannan dag men, som idag, så var det upptaget. Ändå ringde jag på dirr. Hajar inte det där...

Jag ska väl få resten av lönen nu i Maj så det är ju bra men det blir jobbigt sen i Juni, visserligen får jag resten av skatten då men fuck. Utgifter utgifter utgifter!!
Jag vet att det alltid löser sig men det är tiden innan själva lösningen som suger valpung. Jag är verkligen lycklig för jag har träffat världens underbaraste människa och blivit galet förälskad men det är ju som sagt alltid något som ska förstöra. It blows, big time.

image2577

Jag ska iaf till Hässelby idag och hämta lite frimärken så jag kan skicka dom sista cv:na. Mammas bil är färdig också så den ska vi hämta hem.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer men imorgon ska jag leka med Linn. Jag ska väl kanske kolla lite vad Sandra gör i veckan så jag kan vara lite med henne också.
Lisa lekte jag med igår sen är det Madde kvar också, hennes man hade fått nåt ryck häromdagen så man kanske ska kolla om han lever...



Nu är jag klar med mitt klagande iaf, dags att få arslet ur vagnen... Apropå det så har jag faktiskt börjat plugga lite smått till MC-kortet. -Mycket bra!

Bis Dann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0