Buuuurn!

Heeey! Shiet, va längesen...

Nej men iaf, idag så vaknade jag vid nio för att jag och Lisa skulle till landet och hämta mitt smink men sen kom jag på att bensinen skulle kosta mer än att köpa nytt smink så jag sket i det. Hämtade Lisa i Bromma sen åkte vi till Vällingby. Hon skulle kika på skor och jag skulle som sagt ha smink...

Efter Vällingby åkte vi hem till mig för jag var hungrig så efter att Lisa visat mig klipp på Tiffany från Hipp hipp så gick vi ner till affären och införskaffade mat som Lisa sen fick tillaga. Jag passade på att hämta ut lite bilpapper också som Fredrik beställt åt mig och efter det kom jag på hur mycket det suger att växa upp och få alla dessa utgifter. Piss!

Anywho, Lisa ska till Uppsala så småningom och jag ska dammsuga.
Apropå tennis så råkade jag bränna lite gummi vid ett rödljus idag, det var lite lusigt och jag höll mest på att garva ihjäl när jag insåg hur örnigt det måste sett ut för alla andra...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0