Emotionellt instabil

Shiet va berörd jag blir av allt den här veckan. Det suger getpung!... Det här måste få ett slut och det snart!
Ex hit och ex dit, barn, vänner, jobb och tankar. -What to do liksom?

Mina drömmar är helt felknullade också, helt plötsligt ska jag tydligen få världens konstigaste drömmar, minnas varenda en av dom och dessutom bli berörd av skiten.
Jag har noll inspiration till intervjun som ska äga rum om lite mer än en timme, jag vet knappt vart den är och ber till gudarna att jag inte ska åka vilse.
Jag ska tydligen börja jobba på riktigt imorgon, får kläder och hela skiten! -Spännande? ... Inte det minsta.

Shiet va jag gnäller.
Moa ringde inatt, jag höll på att ramla ur sängen men klockan var mycket så jag kunde inte svara eftersom F skulle sova. Jag messade men fick inget svar så antagligen var hon ute och roade sig.
Idag fyller pappa Spånken år, -STORT GRATTIS! Så imorgon ska jag antagligen på kalas i Bro.
På Lördag kanske Bålsta som sagt. Lajzan ska bli vår bedmate för hon hittar inte någonstans att sova, asswhipe! Stackaren har tydligen inga vänner, och kan tydligen inte heller ringa en utav alla sina kk's heller. Hatar när det händer! Storesyster ställer upp återigen.
Om det inte blir rally på Söndag så blir det antagligen bio eftersom jag och min man inte varit på en enda ritktid date ännu. Illa!

Nej, screw you guys, I'm going home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0