Family

Idaaaag så var jag på Sveriges bästa Statoilmack igen för att sitta vid datorn i två och en halv timme, kika lite i butiken och sen åka hem igen. Eller hem och hem, jag åkte till Hässelby för att hämta lil' siz.
Hon skulle dock till Vällingby så jag åkte till Vinsta för att möta upp Fredrik och följa med honom till Vällingby för att köpa present till hans fader. Efter det ville mamma ha hjälp i Åkermyntan så det var bara att åka dit på dirr och sen hem för att käka spagetti och köttfärssås. Mums!

Malun gjorde sig klar, Julia kom och sen bar det av mot Sumpan efter lite mums-shopping i Åkis återigen!
Nu sitter "familijen" samlad och kollar på Gossip Girl. Avsnitten har både jag och Fjalar sett så det är väl så där skoj men Jowlia och Freppe är nya i serien så de är väl roade, I guess!

Imorgon ska jag återigen vara på Statoil klockan nio och på Torsdag till OKQ8 antagligen, det blir säkert asbra. F jobbar sent så jag lär väl käka i Hässelby för det suger att sitta hemma själv.

Sho brushes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0