Fullt schema

[x] - Boendeparkering
[x] - Inskrivning på vikariepolen
[ ] - Ringa Com Hem
[/] - Fixa jobb
[ ] - Hämta registreringsbevis till bilen och beställa nytt skattemärke

Ja, det är en del att stå i men jag ska försöka komma igång idag lite tänkte jag.
Vikariepolen och parkering kirrade jag så fort jag vaknade idag och alla cv:n är utskrivna och ska skickas ut. Linn har typ tre barnflickejobb på g så det känns ju bra, nu väntar jag bara samtal och sen är jag inskriven och klar på vikariepolen. Tyvärr är det inte alls mycket jobb på somrarna där så det är ju mycket viktigt att jag fixar något inom kort.
Linnsan kom med ett till jobberbjudande igår i typ Grekland eller vart det nu var som servitris. Jag får boende och mat belatad och lönen rätt i fickan. Inte helt fel faktiskt, det är synd bara att jag precis skaffat en lägenhet som måste betalas varenda månad. Annars hade jag typ suttit på planet NU!! -Cvap...
Aja, det är ju inte direkt någon chans jag kommer få igen så där och antagligen kommer jag ångra mig Sören i framtiden men jag lever i nuet så att säga.

Anywho, igår var jag modell. Fy fasiken säger jag bara. Det kan inte vara lätt för modeller, jag förstår att de börjar knarka. Massa vänta och sen en massa hets. Fy, och det drogs och slets i mitt hår också. I två timmar tror jag vi satt. Kvällen innan, alltså i Måndags så var vi på Lisas salong och färgade. Nu är jag typ silver-lila, eller lilver som det så snyggt döpts om till av moï.
Det gick iaf relativt bra igår förutom när Fredrik bestämde sig för att komma på andra visningen, då sprang jag igenom catwalken. Jag var så fruktansvärt nervös men det gick iaf bra första gångerna.
Jag och F åkte hem till mig efter och det blidde väl lite smått sura miner i bilen på vägen hem men det löstes snabbt och jag var så fruktansvärt trött. Men jag tog en lång dusch för attt skrubba bort allt smink och glitter och försöka få nån form av pli på håret sen blev det sängen. Mycket bra!


image2501

Idag väcktes jag av Karin som jag ringt dagen innan för att skriva in mig på v.p tog jag bilen hit till Hässelby för att fixa resten som ska göras idag. Plenty!
Imorgonkväll blir det middag och bio med Sandrew, hon har äntligen gett vika och insett att en Cissi utan Sandra är ingen bra Cissi.
På Fredag eller Lördag bär det av till landet, det ska (förhoppningsvis) bli typ 25 grader i helgen så då kan man ju inte sitta här hemma och nörda.

Nej nu har jag en hel del att stå i så...
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0