Home sweet home

Ja eller hemma är jag ju egentligen inte men iaf hemma från landet och jag lyckades glömma mitt smink. Katastrof!!

Det har iaf varit asmysigt och igår så var vi ute med flakan deluxe. Vi körde kubb ett tag och det slutade med att mammsen vann över mig och F fast från början var det bara jag, Lajzan och pappa som körde så jag vet inte riktigt vad som hände men sköj var det.
Jag lyckades flyga ut studsmattan också vilket kanske inte var så jäkla rutti men handvolten jag gjorde var iaf assnygg. 
Det blev en hel del öl och vi drog iväg med flakan, vi åkte och åkte men ön tog aldrig slut så vi vände. Vattenkrig, god grillad mat och innan det lite jordgubbar och glass. Senare på kvällen bestämde vi oss för att ta en bira på Wärdshuset så jag och F slet med Lajzan på flakan. Det var riktigt mysigt och sen däckade Fredrik på soffan så jag fortsatte leka med alla systrarna. Vi drog ner till vattnet och lekte lekar... Mycket trevlig helg! 




Nu sitter haf som sagt hemma hos Fredrik och han har gått iväg för att typ mecka bil eller något. Vi var precis på "ljusparty" hos hans syster och jag hittade lite lukta-gott ljus som jag ska ha hemma.

Nu ska jag kika om det finns något bra på tv.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0