Idjuut

Hur kan man vara så jävla osmidig...?
Att du faktiskt har uppfostrat två barn skrämmer mig, man ser ju tydligt vem av dina söner som tar efter mamma och vem som tar efter dig iaf. Jag har träffat dig en gång och ändå har du gjort mig så här upprörd, hoppas jag slipper se ditt äckliga tryne igen.
Att du dessutom skryter om att du knullar en brud som är lika gammal som din son är ju bara patetiskt, jag skulle skämmas. Det är för fan barnarov... SMUTS!!

Japp, nu fick jag ut lite agressioner också. Jag hoppas för denne "mannens" skull att ingen större fara är skedd. TVI!!

Kul att älta samma snedsteg återigen även om det nu är en helt annan situation. Känns lite som det förflutna kommer ikapp en gång på gång. Ska det nånsin försvinna?
The past repeats itself big time, -inte speciellt trevligt, inte alls faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0