It's a hard knock life

Jahapp ännu en dag med hurtiga uppgifter utförda. Cv:na är klara och ska bara läggas på lådan, dessvärre glömde jag dom i Hässelby så dit måste jag åka igen sen. Mammsens bil är klar, Fredrik lämnade den hemma idag -another job well done! Tydligen så fanns det lite andra småknas på den som ska fixas innan den sen ska besiktas också, vilket även Fredrik ställer upp på att göra. Jag har verkligen hittat en allt-i-allo-kille!
Igår gjorde han dessutom världens godaste middag, lax och citronssås, mm mm mm!

Nu, precis nu, sitter jag i Sumpan och ska egentligen bara packa ihop mig lite och sen dra vidare till Vinsta för att hämta nyckel, sen Hässelby och hämta cv och efter att de är postade bär det av till Bro. Där ska jag sitta hela kvällen och bara softa, lär ju bli en hel del pluggande och kanske lite filmtitt. Mycket mysigt! Min kära pojkis kommer väl hem någon gång inatt som vanligt på Onsdagar.
Jag måste åka förbi och tanka också, jag vet inte om jag ska ta det på Shell i Tensta eller om jag ska skita i det. Grejen är att dom på macken har ju inte gjort något och jag har lovat Danni att jag ska hälsa på så vi får se, det är ju trots alls på vägen.

Just det, angående alla mina vänner som jag skulle höra av mig till. -Sandrew går det ju inte att messa till hennes telefon är dum i huvudet... Så jag ringer henne ikväll istället!
Linnsan ska jag leka med imorgon, sjuttonhundra cirkus är hon klaro på sitt jobb då är det lilla jag som står på hennes upptagna schema. Yeeey!
Maddox, jobbar väl eller nåt. Messade iaf, får se om hon svarar.
Lisa ringde och allt hade gått bra igår så det är lugnt med allt nu, hon är åter i Stockholm och jobbar på.
Shiet vilken koll jag har. Mycket bra Cissi, du lär dig.
Nej nu ska jag nog ringa Olson också, hurtiga mig...

Cheers!


Kommentarer
Postat av: drew

hey stumpan! min kort är UR FUNKTION! men jag kan ringa dig imorgon efter jobbet =) puss och kläm!

2008-05-14 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0