Jag är lite smått glömsk

Tredje dagen jag jobbade idag och nu är jag antagligen ledig till på Måndag, eeeh skönt!!

I Måndags blev det lax, ponken är fett med bra på att göra citronssås. Det blev lite knas också men vi löste det ganska snabbt och jag somnade i Fredriks famn. Sjukt mysigt....

Igår så jobbade jag från nio till halv sex. Astrisst att sluta så sent men det gick ganska bra och jag åkte  princip hem, duschade för att sen vända och åka till Bro. Jag messade till F och sa att jag va på g men han svarade inte så när jag var i Bro ringde jag och han var nej glad i luren så jag förstod att något var knas. När jag kom dit så märkte jag givetvis att han var lite nere så jag frågade och  det visade sig att jag hade varit lite osmidig igen. F är så mycket känsligare än jag är van vid, han bryr sig verkligen och jag förstår honom. Jag kunde helt enkelt inte göra så mycket annat än att återigen be om ursäkt.
Lite senare märkte jag att jag glömt halva mitt liv hemma så det var bara att förklara för min man hur det låg till och med en suck förklarade han ungefär hur jobbig han tyckte jag var så det var bara att packa oss in i bilen och åka igen. Vi hann dock laga en god middag tillsammans som vi avnjöt framför DH.
Hemma igen var jag mest förbannad på mig själv, vi gick typ och la oss på dirr, jag vet inte varför men kändes lite stelt sen så gick det iaf över och vi somnade.

Imorse var det uppstigning vid kvart i sex, shiet! Skulle vara i Bergshamra halv sju. När jag kom dit fick jag baka och lära mig lite annat småskit. Sen har jag jobbar hela dagen och nu ska jag sola. Efter solningen blir det en dusch och sen kanske åka och sno en puss av F, leka med Lisa och sen till Bro och sova där. Förhoppningsvis får jag jobb imorgon på dagis så då blir det uppstigning med tuppen så att säga...

Nej, solarieöarna väntar!
Shooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0