Jag i ett nutshell

Jaha, så har man lyckats göra bort sig igen...

Jag ville aldrig såra någon, jag skrev inga namn men inom kort kommer det bli lösen på bloggen för tydligen så är det fler än jag trodde som läser den här bloggen
Jag trodde seriöst att det var typ mina homies och familjen som läste, jag menar så intressant är det inte men anywho. Jag ville ALDRIG såra någon men jag lyckades göra det ändå. Klantig som jag är! Jag är verkligen ledsen, på riktigt!

Jag har iaf befunnit mig hemma hos Johan, Fredriks kompis, hela kvällen. Meningen var väl att vi skulle ut men eftersom allt gick åt skogen så verkade det inte som en bra idé.
Johan däckade först av alla och kort därefter så somnade även Christian. Lajzan hittade en stekarkille som hon hånglade upp på sovrumsgolvet och vi satt väl ungefär en timme och försökte få tag på taxi. Det var upptaget överallt!! Helt jävla sick!
Nu är vi iaf hemma i Bro igen och Lajzan har kirrat dip.

Nu ska jag kolla på film och fortsätta svära över mig själv som det klantarsle jag är!
Tjena hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0