Lösen

Ja, ikväll lösenordsskyddar jag bloggen. Användarnamnet är Cecilia och lösenordet är mitt efternamn. Jag tror inte alla kan det så det blir väl dom närmsta som har lösenordet.

Anywho, jag har väl inte uppdaterat er riktigt om vad som hänt i helgen så jag kanske ska göra det?
I Fredags blev det kalas i Bro. Jan Spångberg fyllde år så det blev middag och mys där först. Efter det drog vi till Ante och lurade med honom och Tina till Alexandra. Det var mycket trevligt och jag snackade massor med Tina som tydligen hade landställe på Yxlan. Shiet, vi är typ grannar. -Det lär ju bli kalas på Blidö i sommar...
Vi blev fulla och det diskuterades en massa, jag och F kommer alltid på en massa bra saker på fyllan. Sen åkte vi iaf hem till Ante igen och då somnade Fredrik på soffan så jag fick typ hoppa lite på honom innan det var dags att dra hemåt. Hur vi kom hem och vad som hände sen minns jag inte men F berättade att det gick vilt till iaf.

På Lördagen gick jag upp och tog en dusch när jag kom tillbaka till sängen så lekte mannen LK! Vi gick upp och tog en promis, käkade på Brobaren och sen försökte jag få Lajsan att bestämma sig för vad hon skulle göra.
Hon vandrade runt i Hässelby eftersom mammsen och pappsen kicka ut henne så vi fick åka och hämta henne och ta med henne till Bro.
Vi lekte en jäkla massa i gräset, jag ägde henne på fotboll, vi körde lite gungjocke och sen så såg jag till att hon fick maskros mellan tänderna.
Senare efter att vi alla tre tagit oss en powernap, käkar middag och duschat så drog vi till Brobaren för att ta en öl, tyvärr blev det inte så eftersom jag gjort bort mig helt och håller så vi drog tillbaka till lägenheten, ringde en taxi och åkte hem till Johan i Kungsängen.
Utgången blev inte av så Lajsans ragg blev måttligt besviken, sen så ringde vi taxi men fick ingen förens mer än en timme efter. Det var tydligen många som ville ha taxi igår.

Imorse vaknade jag av att min Maddox ringde, hon ville ha med oss på picknick men det gick inte för sig. Vi hade redan hela dagen planerad. Barnvakt, uppvaktning av mammsen, skjutsa Lajzan till Alvik (vilket jag alldeles nyss gjorde) och sen bio. Vi får hitta en annan playday helt enkelt!

Nu ska jag duscha och städa undan lite innan Fredrik kommer.
Herrå!

Kommentarer
Postat av: julia

cissi, ditt efternamn står allra längst upp till vänster på internet rutan.. :P

2008-05-25 @ 16:58:55
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Dash

Fett rätt, det heter gungjocke och inte prickigkorv som mina ungar påstår! Håller med föregående talare om ditt efternamn... Tänk dessutom på facebook. Blondie

2008-05-25 @ 19:49:49
URL: http://valkyria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0