Ms Lonely

Jaha så sitter jag i Bro nu istället då... -Ensam!! Fredde jobbar och sliter, stackaren. Han har hunnit kirra mina däck också, aluminiumfälgar. Mycket bra!

Jaja, jag sitter och kollar på Greys Anatomy just nu i brist på annat. Började kolla på The Hills have eyes men jag tror jag kommer ihåg att den var läskig så det känns dumt att titta själv i mörkret. Snart börjar Sex & the city så det lär jag ju kolla på innan jag somnar.
Innan jag kom hit var jag på Shell och lämnade tillbaka kläderna samt pratade lite med Anne, hon var avis på mig som slapp jobba hos dom. Haha, komiskt!

Yees!! Jag tänkte kolla om jag kunde slänga upp lite valborgs-bilder för er och även Värmdö eftersom alla ligger på den här datorn. Så enyoj!

Nästa inlägg alltså, peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0