Nehe?

Jag skiter i lösen då, för jag vet inte vad jag ska ha så alla blir nöjda... Jag ska försöka vara lite mindre osmidig!

Anywho, jag kom precis hem från OKQ8 som numera är mitt nya jobb, ett heltidsjobb väntar förmodligen också i framtiden. Jag kan kassan nu iaf och tydligen så var jag den bästa upplärningseleven som Peter hade haft. Fyi, Peter är då min s.k mentor. Det är hans heltidsarbete jag ska råffa åt mig..
Shell har ringt också, jag vet inte om det är från typ Vällingby men jag tänker ICKE ringa upp för jag orkar verkligen inte byta igen. Nu får de blir OKQ8, pallante!

Nu ska jag städa, tvätta och dammsuga sen inhandla middag. Jag tror att lax står på matsedeln idag.
Shiet va jag känner mig gammal, jag måste nog dra ut och skaka asset snart...
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0