Shoo brush!

Jag sitter i Hässelby och hänger lite medan jag väntar på att Lajzan ska dra så jag kan baxa hennes säng. Tråkigt trött är jag kan man väl säga, gick upp klockan halv sju för att jag skulle få skjuts av F till Hässelby. Shiet!

Nu är iaf alla cv klara så nu ska dom skickas iväg sen väntar jag samtal från Linns contacts. Efter att jag sovit en skvätt tänkte jag nog dra mig mot Ekerö och mysa lite med Lisa sen vid fyra ska jag befinna mig i Vinsta med mammsens bil för den ska fixas. Rutan går nämligen inte att hiss upp. Pappas fel, för en gångs skull!

Mina nycklar är lite smått borta också men förhoppningsvis så dyker dom upp snart, jag har inte riktigt hittat orken till att leta än men det kommer.

Nu ska jag jaga iväg syster.
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0