Shopping i allra högsta grad

Hej och hö!

Igår kväll så tog vi en tripp nerför Sumpans egna Sturegatan. Fredrik hittade t-shirtar, kallingar, strumpor och pilotisar. Efter det var det väl dags att införskaffa mat och jag var helt oinspirerad men Fredrik tyckte kyckling, chicken it is!
När vi kom hem igen så började jag med salladeb på dirr och då ringde modern min, hon och far var ute med bajken och ville komma förbi på kaffe så vi fick lite finbesök så där på kvällskvisten.
Vi satt ute och tog en öl när päronen kom, mycket hög mysfaktor.

När de gått käkade vi och efter det satte jag på Devils rejects, tvåan på The house of a thousand corpses. Den var inte så poppis i Freppes ögon som mest höll på att spy.
Han somnade i soffan så jag tog en snabbdusch sen gick vi och la oss.

Imorse vaknade jag klockan typ tio ish... slog alla Lajzan rekord på snake för att sen gå vidare ner till Suntana och sola lite. Efter en dusch så åkte jag till Vällingby för att träffa pappsen, Lajzan och F. Det är mors-dag på Söndag så vi behövde kolla present och hittade något bra på dirr. Sen var det dags för F att gå ärenden och shoppa loss som vanligt. Han köpte skor, hämtade ett par skor, köpte en fin tröja och lite annat smått och gott.
Jag hittade två par skor, dior-parfymen jag ville ha och maskara sen åkte vi vidare.
Nu sitter jag i Bro och softar, F dricker bers och jag har satt på Dirty Dancing. Myyyyycket bra!

Arrivedercï!!

Kommentarer
Postat av: Dash

Har vi samma lika Dior nu?

2008-05-23 @ 21:11:44
Postat av: cecilia

amen lägg av! varför har du aldrig luktat den när vi lekt?? :( blev kär i den av min mamma när jag va fjortis ju.. :/

2008-05-24 @ 03:31:14
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0