Snart ute i arbetslivet igen...

Hey hello!

Idag var jag på intervju på Sveriges bästa Statoil mack (tydligen), Råsunda. De har varit det i några år nu och har även fått pris från Arla. Verkar som ett ganska bra ställe och jag ska dit imorgon igen för att gå igenom lite grejor. Nio imorgon bitti ska jag infinna mig, då sätter det igång.
Jag åkte iaf hem efter intervjun för att städa, det fanns en del att göra. Dammsuga, damma, torka, plocka, torka utemöbler, diska, bädda och tvätta. Shiet! Jag var relativt snabb och kanske var klar vi fyra då var det bara att sätta sig och vänta på Freppe. Han var lagom seg och jag försökte få svar på om han ville har köttbullar eller fiskpinnar men eftersom han aldrig hörde av sig så begav jag mig iväg mot affären men kom bara nerför trappen innan jag mötte honom i uppförsbacken.
Vi gick tillsammans och det blidde fiskpinnar. -Mycket gott!

Mitt i maten ringde luren igen och nu ska jag visst på ännu en intervju på Torsdag klockan två på OK/Q8. Saken är den då va att på Statoil rör det sig enbart om ett deltidsjobb och det kan ju vara allt från typ 20 timmar i veckan till 85%. Jag bör ta reda på det innan jag tackar ja för jag har liksom en hyra att betala plus bil och lite annat skit.

Så ligger det iaf till.
Diana ringde i Fredags och vi är bjudna på inflyttningsfet på Lördag, det kan ju bli trevligt. På Söndag ska Fredrik spela rally och på Fredag är det inget bestämt. Ja, Onsdag är väl den enda dagen nu som jag inte skrivit om och jag har fan ingen aning om vad som händer då. Inte än iaf...
Imorgon är det Gossip Girl OCH Desperata hemmafruar på tv, snacka om lycka...



Nej nu ska jag drassa...
Tja fan!

Kommentarer
Postat av: Dash

På söndag vankas det rallypicknick och hejja på din man... Jag, Trukkis, Zandy, Muttan & Thias. Joina?

2008-05-20 @ 17:04:42
Postat av: cecilia

Jag ska nog åka med min man men hänger gärna med er sen :) .. IFALL han ska åka han är efteranmäld och står som nummer två på reservlista..

2008-05-20 @ 20:11:12
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0