Som ny

Aha, i Onsdags åkte jag till Bro till slut och Fredrik var inte alls så sen som han brukar så  jag fick lite sällis innan vi somnade gött.

Igår morse drömde jag (tydligen) att Fredriks pappa stormade in i lägenheten och var fett med lack på honom för att han hade försovit sig. Jag var dock helt övertygad om att det inte var någon dröm så jag gick runt och trodde att det var så hela dagen och berättade för Lajzan hur upprörd Jan faktiskt var på F. Helsjukt!
Anywho, jag gick upp vid niotiden, käkade frulle, drog hem en snabbis och sen in till St Eriksplan för att fixa nailsen. Jag var dock lite tidig men hade ingen aning om vart jag skulle så jag gick typ 200 meter och satte mig med en latte i solen. Jag snackade med Lisa som var asbakis och hade vaknat upp i Farsta hos nån random snubbe, hon och Jossans afterwork-öl spårade väl lite kan man säga. Småångest... Sen ringde jag Lajzan och frågade om hon ville komm in till stan och leka med mig när jag var klar och det ville hon.
Klockan blev tio i tolv så jag bestämde mig för att ringa Fanny och det visade sig att salongen var tvärs över gatan så jag slapp gå så långt, -mycket bra!
Hon kirrade och jag snackade skit som vanligt, sen frågade jag om hon visste något piercingställe i närheten och det gjorde hon ju så när jag var klar så följde hon med för att visa mig stället och in klampade jag och frågade om dom hade tid. Japp, det hade dom så det var bara för mig att kliva på och görat... Nu har jag piercat könet, mm mycket bra... HAHA! -Eller inte, jag piercade tragus, alltså den knäppa "flärpen" i örat. Alla sa att det skulle vara hööög smärta men inte då, det var fan värre i naveln.
Nästa piercing blir nog i naveln också, japp en till under den jag redan har. Tufft. Jag tror nog att det kan vara lite så att när man väl börjat är det svårt att sluta men jag vet inga fler ställen jag vill ha på så det får nog räcka sen.



När det var avklarat så kom Lajzan, jag köpte cigg åt skorstenen sen började vi vandra. F behövde en ny kul till tungpiercingen och jag letade efter nytt också. Vi hamnade i Gamla Stan och där hittade jag en kul och en Tinkerbell-piercing till tungan men jag bangade.
Sen tog vi en glass vid vattnet och tänkte på hur jäkla gott det skulle vara med en öl i solen och gissa vad jag hade hela kylen full med hemma. ÖL!! Det bar av hem till Sumpan på dirr och efter att vi båda duschat och bajsat så tog vi oss en varsin kall jävel och mådde bra.
Det var marknad på Sturegatan och vi var hungriga så vi gick ner på marknaden och nörda oss lite, handlade en varsin pasta på 7Eleven och vandrade hem igen. Sen började vi leka spårade lekar som slutade med att både jag och Lajzan sitter i bh (don't ask). Plötsligt låter det i buskarna, då är det Fredrik som kommer. Shiet... På med tröjorna snabbt, jag fick på mig min ut och in, vi garavar asmycket, jag byter och sen öppnar jag dörren dubbelvikt och F tycker mest att vi är dumma som dricker upp hans öl men det slutade ju helt okey iaf.
Massa lekar, Hej knekt och ölspel senare så är F dyngare än dyngast. Han slår näven i bordet så han börjar blöda, sluddrar och är allmänt söt. Sen kommer han på att han minsann ska jobba dagen efter så medan jag tvättar hans blödande hand, borstar Lajzan hans tänder sen däckar han i sängen efter tre sek.
Jag och Lajzan fortsätter ute, vi dricker och snackar, L började grina och jag blev assentimental. När det var dags för oss att sova märker jag hur min kära pojkvän ligger över hela sängen och han är OMÖJLIG att väcka när han väl har somnat så efter några försök till att få plats både bredvid och skavfötters gav jag upp och la mig med suster ist.
En rätt spårad kväll kan man säga.



image2609


Imorse vaknade Fredrik en timme efter att han börjat och jag fick köra honom till jobbet för han var fortfarande full... nej förlåt, han ÄR fortfarande full. Han bad mig hämta honom med min bil sen så vi kan tvätta den så jag höll med och såg glad ut.
Jag åkte hem och tänkte sola på Suntana eftersom L var helt död men det gick inte för växlaren var "off" så jag gick hem igen och jagade upp Lajzan för att sen dra vidare till Hässelby. Nu har vi precis käkat och fikat i åkis, snackat skit och skrattat åt alla roliga människor som gått förbi. Fredrik ringde och sa att jag skulle hämta honom vid ett, -ja jag vet! Sen sa han att jag skulle ju minsann ta hans bil, NEJ för du sa min bil... Han var cenil men jag hade rätt som vanligt...

Nu är jag hemma hos mor och far, Linda ska väl packa ihop sig innan dom drar sen. Malin och päronen drar till landet och L får inte vara i huset. Förhoppningsvis slipper jag vara barnvakt den här helgen. Det är dock jävligt oklart vad vi ska göra. Jag trooor att F hade något på Söndag, jag ska iaf kolla när grabbarna grus kör fotboll. Det var längesen jag träffade Axlo. Olson och gänget så det kan bli kul... Och Kim givetvis, som typ tycker jag är en fitta men jag gillar honom ändå ;).

Nu ska jag ta en dusch brusch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

himla snygg blogg !! =)

2008-05-30 @ 11:54:25
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Dash

Tragus känns ju fan inte ett dugg, bara 5 minuter efter när man stoppar in hörlurarna utan att tänka sig för ;) det gjorde jag.

2008-05-30 @ 19:21:33
Postat av: sexleksaker

Jag gillar dig!

2010-12-10 @ 22:01:00
URL: http://intimleksaker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0