...apropå jobb

Jag har precis suttit och skickat ut cv:n till diverse förskolor runt om i Järfälla/Barkarby, Upplandsbro och Bålsta. Den 1:a December går min anställning ut och då är det bara vikariejobb som gäller men det blir man ju inte tjock av så det är bara att söka nytt och försöka fixa så mycket extrapass som möjligt på OKQ8.

För tillfället har jag parkerat arslet i Hässelby hemma hos familjen. Här har jag käkat middag och snackat skit. Freddelito jobbar och sliter som vanligt och han tyckte inte jag skulle köra hem hans bil med sommardäck så just nu sitter jag och softar medan jag väntar på honom.

Imorgon ska det jobbas igen, as usual... även fast inget känns som vanligt på jobbet längre. Det känns mest som jag går och väntar på att det är dags att sluta. Jag hoppar bara runt bland avdelningarna och får liksom vara där det är minst personal även om det antagligen egentligen inte behövs.
Nåja, det löser sig väl så småningom!

På Fredag är det träning igen efter jobbet om vi orkar, då ska vi köra box. Kan vara det roligaste jag nånsin gjort.
Nej, mer softalicious väntar...

♥ Pees & Pie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0