Frisk

Tjenare fan, idag mår jag massor med bättre. Ska dock inte åka till släkten ändå för kommer antagligen smitta fortfarande men det blir ev. Monster Jam ikväll.



Igår fick jag inte sällskap fören vid strax efter sex på kvällen men klagar gör jag inte för två bärkassar med snask hade min käre man med sig. Blåbärssoppa, kantarellsoppa, satsumas, mjölkchoklad (helnöt), skvallertidning och yoghurt. I'm a lucky gal...
Det blev en lugn kväll framför tv:n, somnade till The Happening som vi sett förut, sist var i Västerås när vi var som mest bakis och jag hade asfaltsexem i hela ansiktet. Bra skit!



Idag ska vi som sagt på Monster Jam, innan dess ska vi duscha, lämna in en telefon och säga hej till F's homies. -Big fun!
Just nu är allt sjukt segt, inget bra på tv, pissigt väder och nada att göra. Man kanske ska begrava sig i sängen en stund till.

Cheese and crackers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0