Massa maskar 2

Yes, kom precis hem från bio med Nicke och Madeleine. -Skön!
Bra film verkligen sevärd.



Vi möttes i foodcourten, jag och F käkade Giros, Madde sushi som vanligt och Truklas åt något som såg ut som bajskorvar med potatis. Några mindre svenska damer satt bakom oss och roade sig med att skrika till varandra saker som typ "jag ska kn*lla sönder dig din j*vla muslim". På skoj då såklart men Valkyria fick spunk och spasmer och vi andra blev mest arga.
Efter det kollade vi Valkyrias bh-storlek på Triumph, de sa 70 E till henne tror jag och det gick hon minsann inte med på för hon har större tuttar än mig men vi lär ju kika på det en vacker dag för flickan i kassan i Kista kan ju ha fel. En annan var ju inne i city då va...
Anywho, vi köpte biljetter, bråkade om vad vi skulle kalla filmen Massa maskar eller Magadascar, kikade lite i affärer och sen var det typ dags att gå in och kolla på filmen. Vi gick upp för att sätta oss på våra platser då blir det knas eftersom några amerikanare(?) sitter på våra platser och börjar med att säga "I've had a shitty day, I'm not moving!". FAST VA?? Vi har betalat för platserna så det är bara att ta och flytta på rumpestumpen göbbe lilla. F gick och hämtade assistans som fick förklara att they've payed for those seet so you have to move. Som svar säger han "the lady told us that we had back seats and I was here first!". HAHAHAHA!! Vilka dumhuvuden! Efter att ha kallat Fredrik för "schoolboy" och kaxat sig lite så flyttade han på fläsket till slut så fick vi våra platser. Ibland undrar man vad för jävla typer det finns alltså, crackhead! Snubben hade ju en liten son med sig också! Jackass!!

Jaja, nu är jag inte upprörd längre utan känner en stor längtan till sängen och en mindre stor längtan till jobbet imorgon. Efter att jag slutat på Rödklövern klockan halv fem ska jag raka vägen till OKQ8 och jobba där till klockan tio. YEEY! Samma skit imorgon och kanske även på Onsdag när F också jobbar sent. Kvalitetstid med mannen får vänta till på Torsdag, om vi har tur!

Nu ska jag plocka bort all skit från sängen så jag kan gå och lägga mig.
Nighty night peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0