Same shit different day

... Jo lite så är det väl just nu! Jag har ingen aning om iofs hur nästa vecka ser ut för mig. På Måndag börjar jag på en ny förskola och schemat där är väldigt oklart.
Jag ska försöka söka nytt också men nu behöver de även hjälp på OKQ8 så där kommer jag också hjälpa till en del. Det som är mindre kul att det där med att hyra ut bilar har helt och hållet runnit ur mitt system så det får någon annan syssla med.

Ikväll ska jag fixa naglarna äntligen, imorgon ska jag stänga för Javier, igår var jag på middag med Linn och i Måndags var jag sjuk.
På Lördag är jag bjuden på glöggmys men är så trött på allt som har med alkohol att göra så vet inte ens om jag orkar åka dit. Jag hade lite andra planer för den här helgen som lockar lite mer nu men självklart är det kul att träffa alla tjejer. Speciellt Emilia som lämnar oss snart igen.
Veckorna är fullbokade nu fram till nyår i princip så man slipper iaf bli rastlös.

Jag ska försöka hinna hämta ut en telefon till mannen också. Det är mycket nu!
Men om man skulle gå och hinka i sig en kopp kaffe!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0