Bye bye Loveherb

Lite snabb uppdatering då.

Naglarna är nu lite typ turkosglittriga, jag gillare som fan men kommer väl tröttna snart. Som tur va har jag en till tid innan jul så det ska nog gå att stå ut tills dess.

I Fredags var det min sista dag på Kärleksörten, jag fick en blomma av Linda och ett kort från Sköldpaddan. Jag glömde givetvis båda två på förskolan. Men det var sorgligt och en tår kom minsann på vägen hem men jag jobbar fortfarande inom samma företag så det är bara att le och försöka göra det till något så bra som möjligt.
Kvällen var rätt lugn, vi käkade middag med mamma och pappa Spångberg på Brobaren, där träffade vi även Stoffe och Ante med fruar. Senare på kvällen kom grabbarna över utan respektive och busade. De blev fulla och odrägliga innan dom sen begav sig vidare till brobaren... igen!
Jag och F gick och la oss, sömniga såattsäga!

Lördagen var vi med smågrabbarna, Casper och Oscar, i badhuset och badade. Kvällen blev lugn och vi somnade väl vid tolv.

Idag har F fixat vinterdäck på mammas cheva så nu kör hon säkert också. Efter det var det julshopping som gällde så det var bara att sladda in till stan. Efter lite bränsle på Donken så var vi fett med game. NK var första stoppet och vi hittade både det ena och det tredje där så nu har vi inte många kvar...

  1. Mamma
  2. Pappa
  3. Lajzan
  4. Malin
  5. Renée
  6. Jan
  7. Madde
  8. Anders
  9. Oscar
  10. Casper
  11. Fredrik
  12. Sandra

Ikväll blir det iaf bio med Valkyria och Truklas, Madagascar 2 klockan 20:30 i Kista C. Jag är inte på tiptop men wtf, det kommer snart. Ska ta en dusch och bajsa lite så är jag på sen.
Just det, hittade bh idag också. Jag har haft såna j*vla problems med bh:ar så jag gick till proffsen på Triumph och kom fram till att jag ska ha (hold your horses) 75 E eller 70 F!! -Haha! Och jag tyckte 75 D lät mycket, jaja! Nu vet jag iaf att jag aldrig kommer kunna handla bh på vanliga affärer som H&M och liknande. PISS!

Nu ska jag gå och göra my business on the toilet so to speak!
Take it piano homies!


Kommentarer
Postat av: drew

Får jag ingen julklapp i år? :'( snyft

2008-11-30 @ 18:26:10
Postat av: cissi

Jo de är klart du får :p haha .. säg bara va du önskar dig ;*)

2008-11-30 @ 22:42:19
URL: http://www.spangbergmotorsport.se
Postat av: drew

en cissi i ett paket ;) nej men jag ska tänka på saken och återkomma :) PUSS

2008-12-01 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0