Föskolenamn är festliga

Shofadderittan, tredje gången på en och samma dag. Tänk om man skulle komma in i det här igen! -Nja tvivlar, jag har inte tid. Jag jobbar, ligger och sover..

Imorgon så ska jag jobba på Kärleksörten till klockan ett. Efter det är det Rödklövern som gäller, Denna gång med fyraåringarna. Det blir min fjärde gång på Rk, vi får la se hur det går denna gång.
Sandra får helt enkelt ta sin söta rumpa enda till Beijers så åker vi därifrån hem sen. Det blir som sagt middag och en liten skvätt mys.


Jag kan dega helt själv, jag är bra, visst är jag?

Nu ska jag krypa ner i sängen apropå mys och kolla på någon film som mina kära man valt ut.
Pussigull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0