Hemmakväll

Jaha, nu skulle jag egentligen suttit och myst med Linn på någon krog i Gamla stan men jag mådde inte helt okay när jag kom "hem" från jobbet idag.
Jag fick sluta en timme tidigare så jag åkte direkt ner till Åkis för att köpa påfyllning till luren och en bussremsa men när jag kom till mamma och pappa så ringde jag Fredrik och blev genast totalt nerstämd. Hanv var såklart fortfarande arg på mig så jag fick en redig utskällning och ett "jag KANSKE ringer sen" som avslut på samtalet. Det var inte ett dugg kul och dessutom är jag supertrött och seg så det blev en stilla middag hemma med familjen och sen sängen tror jag.


Förlåt mig Linn!

Imorgon är det jobb som gäller hela förmiddagen, jag känner mig ganska säker på öppningen nu så ångesten börjar släppa. Alla koder och sånt har kommit tillbaka också så förhoppningsvis blir det prima!
Jag har även kommit på vad killen jag blandade ihop Markus med heter, nämligen Johan. Så tokigt det kan bli...
Efter jobbet blir det hem mot Bro som gäller sen ska jag väl slänga i mig något innan jag återigen drar mot Hässelby för att leka med Emelie och hennes gang. 
Just nu mår hon inte så bra, stackaren har trasslat in sig lite men jag hejar på dig Em!

Pappsen har redan julkänslor. Han har redan köpt julmust, pepparkakor och julskinka. Han är verkligen heltorsk i julafton och allt som har med det att göra. Han är söt min pappa!

Nu ska jag gå och sätta på mig en tröja och kolla lite på tv igen.
God Jul! (Bara två månader kvar...)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Rösta i min blogg om vilken färg ska köpa på mina uggs.

/Fanny!

2008-10-26 @ 14:56:23
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: emilia

julmus? låter spännande

2008-10-28 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0