Lill Lindfors - Rus

Jaha, mycket mycket bra!!

När vinet glöder i de fyllda glasen
och vi börjar bli i gasen 
då lossnar tungans band 
Vi som gått omkring vart så blyga 
vi slutar upp att smyga 
modet kommer efter hand 

Hej, tjo och klackarna i taket 
nu visar vi helt naket hur modiga vi är 
Inga ord kan bli för stora 
vad har jag att förlora 
Så är det med det! 

Senare när berusningen har lagt sig 
och det som jag har sagt dig
verkar ganska meningslöst 
Då undrar jag över hur du ser mig 
man får se upp hur man beter sig 
och då skrattar jag nervöst 

Mitt hjärta har en frusen inneboende 
med pajat självförtroende 
som inte mår så bra 
Hon plockar fram allt de jag gömmer
minns allt de jag glömmer
Hon säger att hon är jag


Kommentarer
Postat av: Fanny

Så himla fin design tycker jag :)

2008-11-01 @ 00:09:22
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0