Lite ändrade planer kanske

Ingen träning igår eftersom Madde hade för mycket så jag åkte till Vällingby och försökte hitta lite kläder ist men orken fanns inte riktigt än så det blev några impulsköp på H&M.
Innan dess hade jag snott med mig mamma till Åkis för att handla middag, där dök även Lajzan upp och hon hade infammation i ögat deluxe och skulle därför till Apoteket.

Anywho, när jag kom hem igen så va min man lite nere. Han var både sjuk och lite putt för att  jag är dålig på att höra av mig men det gick över sen när jag sa att jag hade tänkt laga en god middag till honom.
Efter maten blev det sängen på dirr och jag somnade ganska snabbt och gjorde tydligen massa roliga ljud ifrån mig. Jag fick nyligen veta att jag snarkar när jag sover, wopsie!

Idag kände jag mig inte alls bra i magen, det var något konstigt med lunchen igår eftersom det verkligen inte bara var jag som blev konstig. Så många bajsblöjor som jag bytte igår har jag aldrig bytt...
Men iaf, nu ska jag ta en muffin.
PUSS


Kommentarer
Postat av: malun

fick du reda på de nu? det har väll du alltid gjort? :O

2008-10-02 @ 21:47:22
URL: http://majzaan.blogg.se/
Postat av: drew

time too update tror jag visst.. Kommer du ihåg att vi pratade i lördags natt :D?

2008-10-05 @ 16:42:52
Postat av: malun

uppdatera!

2008-10-05 @ 20:58:45
URL: http://majzaan.blogg.se/
Postat av: cecilia

Sheisse! har vi snackat??



nej jag minns inte de :/

2008-10-06 @ 12:16:32
Postat av: drew

good gooosch babe! varu så full :P din kära pojkvän berättade för mig hur fula ni skulle avra utklädda på halloween också :P haha, du måste börja läsa min blogg :P

2008-10-06 @ 19:33:47
Postat av: cecilia

hur gick de till? har du hans nummer för jag har ingen mobil :/



haha han har inte heller ngt minne av de

2008-10-06 @ 21:28:39
Postat av: drew

Jag ringde ju till ditt nummer!? haha va gulliga ni är, monica kan intyga att jag pratade med er :P

2008-10-06 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0