Snart helg igen

Får la blogga på jobbet då eftersom jag inte har tid eller lust på min lediga tid.

Punktering fick jag återigen häromdagen, denna gång på höger framdäck. Det är ett jäkla kämp, tur att man har en händig fästman.
Nu är däcken hela igen men bilen går som vanligt inte så där asbra men det får jag helt enkelt leva med.

Hela veckan har varit en vanlig jobbvecka. F är lite småsjuk igen tyvärr så det är synd om honom,
Igår var det husmöte på förskolan så när det var slut vid sju så åkte jag och Emelie och solade. Hon kände sig lite liten i mammas stora cheva och satt typ och dingla med benen. Jag höll på skratta läppen av mig, jag jobbar med ett gäng dvärgar. Konstigt att barnen inte tar en på allvar när pedagogerna är lika stora som dom själva. -HAHA!
Efter solningen iaf, åkte jag och sa hej till familjen innan jag brummade hemåt igen vid nio-tiden. Jag hann väl vara hemma ungeför en timme innan min trötta älsk kom hem. Han var lite smådryg p.g.a någon dum dröm han haft. Den handlade om mig, jag hade häng i någon smedja och alla där kallade mig för "BJ-Cissi". Jag vet inte om ni vet vad det betyder men för er som gör de, good for you. Jag hade tydligen skrattat åt allt Fredrik sagt och bara varit jätteelak så han mådde asdåligt dagen efter. Jag kunde inte göra annat än säga förlåt även fast jag inte gjorde något egentligen.

Imorgon ska Sandra komma över på middag en snabbis, hon kunde inte hänga med oss för länge eftersom hon har en hund som väntar på henne hemma.
Sen så såg jag att Valken var sugen på sprit som vanligt så vi får väl se om vi kikar lite närmre på det.

Ikväll blir det nog soppa och pannkisar och meningen var väl att vi skulle träna med Fredrik är sjuk och jag glömde strumpor så det sket sig.
Nu ska jag ringa mitt dagliga samtal, have a nice one!
Cheers!

Kommentarer
Postat av: drew

Några timmar kan jag ju hänga itne typ äta och sen dra, jag hade hoppats på lite mys om Fredrik delar med sig :P??

2008-10-16 @ 13:50:34
Postat av: Lisa

varför har inte jag ett dagligt samtal från dej ;)

2008-10-16 @ 15:41:04
Postat av: Lisa

Det är orrätvist :)

2008-10-16 @ 15:41:29
Postat av: Anonym

Det är orrätvist :)

2008-10-16 @ 15:43:55
Postat av: lisa

Det är orrätvist :)

2008-10-16 @ 15:43:59
Postat av: cecilia

Väldi orättvist va de t.o.m det är ju bara en enda människa som får ett sånt... medn jag ska minsann ringa dig snart din lilla spillevink

2008-10-17 @ 10:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0