Träningen är igång igen

Jahapp, at work again!

Ikväll blir det hårdträning, först cykel och sen core. Jag och en arg man körde ju core igår och meningen var väl att vi skulle köra eget också men eftersom jag hade varit dum så var han inte alls sugen så vi åkte hemåt igen.
Vi blev vänner sen innan sängdags och tur var väl det för usch va mysigt det var.

Men som sagt, träning ikväll sen får vi se om jag pallar med lite solning efter också. Man måste ju passa på att sysselsätta sig nu när man är ensam resten av veckan så att tiden flyter på.
Fredrik åker ju till Italien ikväll, eller i eftermiddag och stannar där till på Söndag så vi får se vad lilla jag hittar på. Man kan ju småhoppas lite att de behöver hjälp på OKQ8 för nu kan jag ju faktiskt försöka extrajobba lite. Det skulle absolut inte skada med lite extracash i fickan.

Anywho, my partner in crime här på dagis är sjuk och det suger lite. Se till att krya på dig nu Em så jag har någon att snacka skit med.
PEACE!

Kommentarer
Postat av: drew

Hejja cissi friskt humör! Ring mig någon dag så snackar vi lite skit, för snart är dags för oss att bjuda hem er på middag ;) kolla min blogg.. PUSS

2008-10-21 @ 22:19:58
URL: http://www.raggsockan.se
Postat av: drew

Hejja cissi friskt humör! Ring mig någon dag så snackar vi lite skit, för snart är dags för oss att bjuda hem er på middag ;) kolla min blogg.. PUSS

2008-10-21 @ 22:20:22
URL: http://www.raggsockan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0