Update for crying out load

Lördag -Jobb på morgonen/förmiddagen med Marcus. Jag trodde jag var i tid när jag kom 35 minuter innan öppning men sen visade det sig att det var typ sju bilar som skulle köra ut när klockan var tio i så jag fick bråttom. Marcus kom fem minuter sent så det blev stressigt ett tag men det gick bra.
Efter det var det bara raka vägen hem till Hässelby och sno åt sig lite kläder innan det var middagsdags hemma hos PT med familj nummer två och Per.
Lasagne, öl och smirnoff. Fett med gött. Jag skulle dragit ut med Em men orkade inte riktigt så det blev dart och kortspel med grabbsen ist.

Söndag -For hemåt någon gång på förmiddagen och tog en powernap till klockan tre då jag satte igång att städa. Valken ringde och ville gå på bio så jag tog en raggardusch och begav mig iväg. Jag hämtade först upp Valkyria och sen åkte vi tillsammans till Kista för att kolla på Stepbrothers. Fett med skön, vi garvade så vi grät.
Sen var det bara att åka till Hässelby igen för att dumpa älsko och åka hem för att skura golvet, duscha ordentlig och vänta in min man som skulle komma hem från Italy.
Halv ett klev han innanför dörren och vi somnade med armarna om varandra i vanlig ordning.

Måndag -Jobba och sen köpa present till storesyster Spånken. lax till middag och sen sängen. MYS!

Idag: Tisdag -Jobb igen. Skön dag men både stora och lite mindre barn. Fick spendera eftermiddagen med Em vilket ALDRIG är fel. Vi gjorde lite fint på Pingvinen med spöken, PUMPOR (goddamnit, INTE monster) och fladderfittor. Så himlarns fint var det tills allt rasade ner.
Efter jobbet gymmade jag med min bättre hälft, spinningen körde slut på oss men det stoppade oss inte från att köra core. Så skönt så!

Nu står min man i duschen och jag ska hoppa ner i sängen och vänta på honom för sen ska vi kolla på någon ny film.
Imorgon är det som vanligt jobb och efter det mat och solning med Emelie.

På Torsdag är det spökdisko på förskolan, på Fredag ska vi nog ut och käka och på Lördag blir det antagligen Halloweenfest.

Så nu har ni fått lite update!
Take care!

Kommentarer
Postat av: Valken

Jag vill inte heta Valken, det är inget gulligt namn faktiskt :(

2008-10-29 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0