It's a small world we live in

Jaha, den här dagen har varit ganska skön. Em va tillbaka igen, thank god, så vi har röjt mest!

Efter jobbet så åkte jag och kirrade nailsen, mycket fint är det nu. Lite bling har jag också.
Efter det gick jag och mötte upp Emelie som vart på spanska-lektion. Vi käkade dindin tillsammans och snackade skit om allt och alla som går i ett par skor. ASKUL!
På vägen hem så kunde jag knappt starta bilen, den ville helt enkelt inte var med så jag blev lite smått livrädd medan Em satt bredvid och garvade så hon grät. Dumdum!

När vi satt och käkade så kom min söta kollega på att vi gått i samma skola tre år i grundskolan sen tre år på gymnasiet och nu två år efter studenten så jobbar vi tillsammans. Men vi har aldrig innan ens pratat med varandra och nu "klickar" vi direkt. Världen är allt bra konstig...
Anywho, det lutar åt utgång på Lördag om jag hittar den orken. Just nu känns det mesta jobbigt efter att jag sagt att jag kan jobba på OKQ8 men det ska väl gå att lösa. Jag menar sova och andas det kan man göra sen. Pans i Gamla stan (eller gammalstan om man vill kalla det så) är det som gäller tydligen. Det är iaf dit dom ska på Lördag och ja, jag mä om det nu blir så. Man vet ju aldrig, mycket kan hända på två dagar.

Imorgon ska jag komma tidigare till jobbet för E ska tydligen "bjuda" på frukost eftersom hon öppnar och jag vill givetvis höra alla snuskiga detaljer om kvällens stora besök från Norge. Hennes blivande man ska ju komma och hälsa på... SPÄNNANDE!

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen och sova försöka sova. Det har varit svårt ensam de andra nätterna och nu när man vet att man har en man lite smått less i ett annat land så känns det ju ännu värre. PISS!
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0