Veckans planer

Jahapp, igår for min älskling till Italy och ska vara där till på Söndag. Jag ska snarast krypa ner i sängen och skeda med syrran (Lajzan). Det har varit ännu en slitsam dag och det är en hel del kvar...

Igår tränade jag som sagt i en timme, fick sällis på coren men spinningen fick jag leka själv. Det känns knappt idag men det kommer väl imorgon.
Idag har jag varit i skogen och efter jobbet åkte jag och solade med Madde från jobbet och sen hem till Hässelby för att käka middag. Snälla pappsen hade gjort spagetti och köttfärssås. Yumyum!
Lajzan åkte med hem som ni kanske förstått och hon sitter just nu och kollar på Moulin Rouge och svullar i sig Fredriks chips. Han kommer bli så gla' på mig när han kommer hem. Jaja! Jag får tjacka nytt.


Soluppgång på gården och mitt projekt på eftermiddagen -ett slott med vallgrav!

Imorgon ska jag fixa nailsen igen, det är verkligen dags. Det ser inte klokt ut just nu eftersom dom växt så mycket så det ska bli riktigt skön att få det fixa. Efter det är det bara raka vägen hem och packa en väska till Fredag - Lördag.
Fredag ska jag nämligen ta en after-work med Linnsan i gamla stan. Det ska bli asskönt att träffa flickan igen efter så många år... eller veckor men vem räknar. Efter en trevlig kväll ska jag hem till Hässelby och spendera natten där eftersom klockan halv åtta på Lördag morgon ska jag infinna mig i Solna, på OKQ8 och jobba med Marcus. Jag blandar ihop honom och en annan kille på jobbet men jag tror jag har lite koll på vem det är annars får jag ju veta det på Lördagmorgonen.
Jag slutar väl vid tre-tiden och då har jag egentligen ingen aning om vad jag ska hitta på, shoppa lite skit hem och kanske hitta på nåt annat skoj med nån stackare. -Anyone up for something just give me a holla'!!
 
Söndag blir det iaf städning och att helt enkelt ta hand om sig själv lite. Då kommer F hem ju så lite fint ska det väl vara (")hemma(").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0