At work

Jahapp nu har jag rast. Jag sitter med en stor kopp kaffe och har precis kollat mail och annat strunt. Läste bloggen från igår och log för mig själv när jag kom på att jag fem sekunder efter att jag skrivit allt inte alls mådde så bra.
Fredrik ställde sig bakom och läste något som inte var så smidigt skrivet och det slutade med att vi sov på en varsin sida av sängen utan att överhuvudtaget säga god natt till varandra. -Så himla moget av oss!

Det löstes ganska snabbt imorse när  vi vaknade.
Idag efter jobbet bär det av mot Jakan, jag hämtar upp F på jobbet sen ska vi fördriva tid i Jakobsberg centrum till klockan sex då mamma Reneé ska färga och klippa våra hår. Det växer ju som ogräs såattsäga...

Imorgon ska jag fixa nailsen om jag har några penningar kvar och efter det vet jag inte vad vi ska göra, Fredrik ska upp supertidigt på Lördag så jag kanske ska föreslå en middag i stan när vi ändå är där liksom. Mys!

Nu ska jag dricka upp resten av kaffet innan det är dags att bege sig tillbaka in på avdelningen och alla små änglar igen!

Kommentarer
Postat av: drew

Underbart att det börjar ordna sig för dig hjärtat! det var riktigt kul att se ditt nylle här om dagen :) hörs puss och kläm

2008-09-18 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0