Crappity crap crap

Jahaja, den här resan blev väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig...

Tåget landade strax efter nio och Fredrik var givevis vid stationen för att plocka upp mig. Vi åkte till hotellet på dirr och jag fick i princip springa upp på rummet, rufsa i håret lite och sen var det dags att gå till restaurangen och käka. Jag som inte käkat på hela dagen var konstigt nog inte alls sugen. Det blev en paj, en förrättspaj t.o.m som var ungefär lika stor som en femkrona. Fredrik frossade i sig en kall pyttipanna eftersom han ville vänta på mig som inte fick min mat samtidigt.
När vi käkat så tog vi ett bad tillsammans innan vi drog oss tillbaka.

Uppstigning kvart i sex och uppställning i receptionen klockan kvart över sex igår. Fredrik mekar kart åt en kille som heter Philip så det var han, alla pappor, F och lilla jag. Vi drog till banan och sen vandrade jag mest runt där resten av dagen. Svinkallt var det och jag roade mig med att ringa och skicka sms till alla i telefonboken tills batterierna dog, då snodde jag Fredriks batteri och fortsatte.
Det blev lite tokigt när det gick dåligt för Philip och Fredrik blev irriterad vilket gick ut över mig och när han väl kom och skulle prata så blev jag faktiskt lite irriterad och sa precis som jag kände så nu är det löst. Det är inte okay att skälla och bli argsingen på mig över något när man själv dummar sig. Så det så!
Anywho, vi var inte klara på banan fören vid halv åtta på kvällen så jag var ganska slut så att säga. Vi åkte till hotellet, duschade och sen var det mat. Efter maten var tanken att vi skulle ut men alla var så jäkla trötta så det slutade med att jag och Fredrik gick till rummet och la oss i ett bad sen somnade vi. Dock somnade jag ju inte innan mammsen ringt och pratat lite skit, mina föredetta svärpäron var på middag så jag fick snacka med fabbo Gönnar..

G -Heeej, det är din gamla svärfar! Hur går det för dig nu för tiden?
C -Hepåré! Jo det går kanon!
G -Du låter lite förkyld!
C -Ja, jag är lite förkyld
G -Äh, sluta gnäll
C -Nej förlåt, jag är en bitterf'tta
G -Neeeeej säg inte så, jag älskar ju dig. Nu ska du få prata med din mamma igen...

Hej, han är skön! Andreas hade tydlien sprungit förbi också var dom noga med att berätta och sen kikade även bröderna Bivegård in. Dom roade sig tydigen med att dricka gammal vodka med gammal cola, mm mumma! Det är bra att familjen kan roa sig även när jag är så långt ifrån dom.

Själva resan i sig känns idag lite onödig med tanke på att jag åkte dit för att kika på utelivet i Gtg men det enda jag fick se var hotellet (som iofs var väldigt fint och flashigt) och Gokartbanan. Men å andra sidan fick jag träffa en hel del skönt folk och mysa med min pojkis och det är fan inte fy skam.
Nu är vi iaf på väg hem, jag sitter i en golf med Fredrik och Philip (höhö) och vi är väl typ i Jönköping. Kuken vilken tid det tar alltså, det här med att åka bil är inte så där skitkul men wtf. Beats goin on the god damn trick.

Btw så är någon av pojkarna typ riktigt rutten i kistan så jag håller på att avlida här bak i bilen och jag gissar på att det är min kära man. It smells like ass in here.

Tj-tj-tjeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0