Fullspäckad vecka ahead

Hej hopp! Nu sitter jag på jobbet och har rast, tog precis upp två gullapor som inte ville sova längre.

Igår skulle det gås på bio men Ante skickade sms och sa att vi skippar det, jag och Fredrik somnade i två timmar på eftermiddagen/kvällen och vaknade lagom tills det var dags att äta middag men eftersom vi käkat lunch precis innan vi somnade så kändes det wierd. Vi bestämde oss för att ta en långprommis med Fanny istället. Vi tog hand om det lilla pyret i helgen och det har varit mysigt förutom att Fredrik fick utslag deluxe inatt och det visade sig att han inte alls tål henne så det blir inget skaffa hund för vår del. -Trisst men sant!
Det blev iaf ravioli till middag och tanken var väl att vi skulle käka lite chips och godis till en film efteråt men både jag och Fredrik var typ döda så vi förföyttade oss till sängen istället och gjorde andra saker.

Sömn inatt har varit lika med noll, jag har drömt hemska mardrömmar som känts så verkliga att jag gått och haft ont i  magen hela dagen. Dessutom är det Måndag och jag är supertrött naturligtvis redan p.g.a det.
Efter jobbet idag ska jag åka till Vällingby to get my nails done och något säger mig att jag kommer somna över "nagel-fixar-bordet".

Förövrigt är veckan fullspäckad. Naglarna idag, träna med Madde imorgon, Fredrik jobbar kväll på Onsdag som vanligt så jag lär väl käka hos mamma och pappa och på Torsdag drar jag in till stan för att träffa Lisa-älskling. Jag har inte sett henne på månader känns det som så vi har some catching up to do.
Nu när jag tänker efter så kanske jag ska kika på vad Sandra gör på Onsdag för vi skulle ju kanske hitta på något i veckan. Mycket bra!
Jag och Fredrik kommer inte ses fören på Fredag typ, eller vi bor ju tillsammans så givetvis kommer vi ses men det blir inga ensamma hemmakvällar. -Vi får sakna varandra lite den här veckan helt enkelt!

Nej nu ska jag kika lite på ansiktsboken tror jag innan det snart är dags att börjar jobba igen = byta blöjor!
Tchüs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0