Jag mår bra

  • Jag är så jävla kär 
  • Hittat Jobbet med stort J, hoppas jag får behålla det ett tag
  • Börjar känna mig hemma i Bro
  • Välmående
  • Massor med skojigt att se fram emot

Skönt att jag faktiskt mår bra och inte har någon som helst ångest över något alls.
Jag är typ kär i alla mina små änglar på dagis och trivs med dom flesta av mina kollegor. Min pojkvän är världens bästa och jag mår så fruktansvärt bra med honom. Han ser till att jag känner mig speciell varje dag.
Vi börjar sakta med säkert förvandla lägenheten i Bro till något som vi kan kalla VÅRT hem.
Jag mår superbra och har dessutom en hel del skojiga saker att se fram emot.

På Lördag ska Lajzan, som jag skrivit tidigare, ha fest för en del hemma i Hässelby så då ska jag nog förtära alkohol och passa på att spåra lite extra när Fredrik roar sig i Italien.
Helgen efter det är det ju löning och dessutom Ölmässa i Nacka strand och på Lördagen dagen efter blir det antingen utgång eller Mantorp.
I början av Oktober ska vi antagligen bjuda Kimsam och Sandrew på middag och snart, MYCKET snart ska jag se till att träffa Lisa, Linn och hela  gänget igen för abstinensen börjar bli något ounbärlig. GAH!

Nu har jag precis duschat och ska snart fisa ner i säng med pojken min.
Peace


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att allt är bra med dig och att du trivs då blir jag också glad.

Love You. Vi ses snart. Hälsa Fredde.

2008-09-18 @ 06:28:54
Postat av: Linda

Härligt att se dej så lycklig! :)

Saknis dej.. Puss

2008-09-18 @ 07:33:11
URL: http://yeeselson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0