Kalmar

Mm, nu är jag precis hemkommen från Kalmar... Eller hemkommen? Jag är på Fredriks jobb, han håller på att tvätta sin älskade rallybil och jag ska tydligen köra någon Cadillac till Bro så det där med att få skjuts hem gick väl så där.

Anywho, vi kom väl fram halv tre igår eftermiddags och efter en macka drog jag och Madde en snabbis till stan för lite snabbshopping innan bussen gick vid halv fem mot förskolan Trollet. Det var den största förskolan jag nånsin sett och den var mycket unik. Fönster i hela byggnaden och olika stationer för barnen att bygga, itforska och lära på. Det fanns väl både för- och nackdelar med hela förskolan och det var väl det vi skulle hitta. Skit samma...
Vi åkte tillbaka till vandrarhemmet vid sju och åt vid halv åtta. Sen drog de flesta ut men i jag bestämde i sista sekund att stanna inne. Jag glömde nämligen mitt leg hemma så det kändes dumt att chansa.
Jag somnade till Dukes of Hazzard och vaknade igen vid två när Madde klev in genom dörren.

Imorse var det uppstigning halv sju för att käka frukost, megafrulle med allt från gröt och flingor till frallor och rostade bröd. Vid åtta gick bussen hem och ja, vi landade vid Rödklövern igen vid halv tre tiden där F stod och väntade.

Ikväll blir det antagligen bowling, det var snack om Grönan men vädret svek.
Nu verkar det dra ihop sig såe...
Tj-tje!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-09-09 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0