Trött är bara förnamnet

Jag sätter väl igång igen då...

Skrivplats: X2000
Destination: Göteborg
Uträknad ankomst: 21:20
Välmående: Inte bra

Ja, jag mår pyton. Antagligen för att jag åker baklänges, skriver den här nedrans bloggen medan tåget rusar fram och har precis fått den härliga röda veckan. Isn't life just great!
Snart får jag iaf träffa min älskling och då ska vi till hotellet där jag ska få ta ett varm bad. Det ska faktiskt bli helt underbart.
Jag har jobbat idag och eftersom jagpackade ihop hela lägenheten men lyckades glömma mobilen imorse så fick jag gå tidigare så jag kunde åka tillbaka till Bro för att hämta den. Tanken var väl inte riktigt så från början, jag skulle åkt direkt efter jobbet och ställt bilen i Hässelby men det gick minsann ICKE.
Nu är jag iaf I Skövde och har ungefär en timmes resväg kvar vilket verkligen suger. Jag är så slut så jag håller på att svimma.

Ja, annars har väl inget så där jätteskoj hänt. Ett ex från typ stenåldern hörde av sig idag och vill tydligen att jag skulle komma på middag, han, Yngwe och Yngwes brud... & jag! Tjaa, varför inte? -Hmm..
Jaja, underligare saker har väl hänt!
Nu ska jag återgå till mitt illamående och minuträknande.

Pussigull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0