Yeah yeah, I suck!

Jaja, jag är en värdelös människa men nu är det så här att jag haft shit load of stuff to do.
Flytten är avklarad, åtminstone ut, nu ska vi bara försöka settla in. Det har blivit ganska fullt i Fredriks relativt stora lägenhet men men... det kommer!

Mer då... hmm! Jag jobbar numera heltid på förskolan Kärleksörten i Hässelby och är även behovsanställd på OKQ8 men timmarn är inte alls lika många och jag rings endast in vid behov då jag själv väljer om jag vill jobba eller inte.
Jag trivs hur som helst jättebra och imorgon bitti åker alla pedagoger på vår förskola samt Rödklövern tillsammans ner till Kalmar i en gemensam buss som avgår klockan åtta imorgon bitti. Vi ska tydligen kika på en föskola som heter Trollet för att analysera och tänka till. Efter det ska vi käka middag och vem vet, kanske blir det en eller två öl efter det. Ingenting är omöjligt.
Hemgång blir det igen på Fredag morgon och vi beräknas vara på plats klockan tre på eftermiddagen och då saka förhoppningsvis min älskling komma och hämta mig sen ska vi väl hitta på något skoj i helgen.

Såe... nu har jag bunkrat med godis och imorgon ska jag införskaffa färdlektyr och F's mor och far är så snälla att de ska låna ut sin bärbara dvd. Resan kommer nog gå som på räls.

Fredrik skickade precis sms och sa att han var på g så snart ska vi väl käka lite.. där kom ett till -"kåt?"... haha! Jaja, vi får la se hur kvällen tar sig. Jag får iaf skjuts imorgon av honom och tidigt är det. Jag måste packa och skit innan dess. Uscha buscha, tidiga morgnar är inte min favo men wtf, snart är även denna vecka över och helgen är här.
På Söndag är det återigen dags för rally och i Söndags kom Fredrik trea igen. Vi var i Märsta och kikade, han tokpajade bilen i sista varvet så det hade ju kunnat gå bättre.
Men iaf, inga direkta planer nu i helgen iaf men helgen efter blir det antagligen Göteborg.

Nu sitter jag och kikar på Step Up och den är GRYYYYM men jag måste springa in i duschen innan mannen kommer så han slipper vänta sen.

Jag lär väl uppdatera inom kort, if your'e lucky!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0