Släkt & vänner

Jao, åkte in till stan med bubben i Fredags efter att lillsläkten var på besök. Casper och Oskar kom på besök med sina päron och hoppade lite i sängen.
Ja, men iaf, naglarna är nu fixade men jag lyckades tappa en till idag så ska försöka ta mig dit igen i veckan.
När vi kom hem igen så var det bara att sätta på en film och hoppa ner i sängen.

Klockan fem ungefär hoppade Fredrik upp ur sängen på Lördag morgon, gäsp! En annan låg kvar i typ fem timmar till. Min baby skulle till Italien med sin pappa och kolla på WTCC eller vad tusan det nu heter. Allt betalat och klart så dom hade det nog bra.
Jag rejsade upp vid tio som sagt och packade ihop mig för att åka mot Hässelby, jag stannde i hässelby gård först och solade sen var det bara att åka hem till familjen för att börja fixa iordning sig. Gästerna kom vid halv fyra och det var jättetrevligt att träffa alla igen. Diana hade skaffat nu vovve som var mycket söt, Amanda hade tandställning och Becca var lika busig som vanligt.
P-T ramlade in och även Leo, mycket trevligt! Kvällen tog sig och alkoholen också. Vi smällde salut för Lajzan, Micke ikom förbi med bror och visade upp sin nya bil. Sen var kvällen i princip slut.
Jag får tacka så mycket för presenterna jag fick lite sent.



Idag mådde man ju sådär när man vaknade men kom ifrån Hässelby ganska tidigt. Jag och pappsen fick åka till Statoil först för att tanka bilen och fylla på med luft i däcken. Dom var i princip platta.
Nu snart ska jag åka bort till Fredriks mamma, vi ska åka och hämta Fredrik med fadern på Arlanda sen blir det nog hem och sängen. En ny jobbvecka väntar oss och på Fredag blir det öl- och whiskeymässa. SPÅRAT!

Peace!

Kommentarer
Postat av: lisa

synd att du inte kom förbi skrapan då när du ändå var i stan

2008-09-21 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0