Helgen som gick

...och helgen som kommer!

Natten till alla stjärtans dag fick jag min present av Fredrik och det var ett halsband med ett guldhjärta och en liten diamant i mitten. Mycket fint och jag tar aldrig av mig det.
Fredrik fick ett par tiger kallingar och ett armani linne av mig, han blev lika glad han så där lyckades vi nog båda två.

Alla hjärtans dag i Lördags då. -Trevligt! Jag va inte på topp men det var rally på schemat så det var bara att kliva upp med tuppen. Vi åkte mot Värmdö, trodde vi men det vart lite vilseåkning innan vi till slut kom rätt och då hade Fredrik och Ante redan kört en vända. Vi såg dom två sista rejsen iaf och det slutade med att min baby vann. Jag var stolt som tuppen, han har inte kört vintertävling på över två år och kammar hem första platsen det första han gör.

Dagen efter var det Söndag, det var upp igen för att åka på tävling, denna gång i Skepptuna. Det gick inte lika bra denna gång men han fick pallplats som trea. Han tyckte det gick pissdåligt och då får man nog vara nöjd på tredje plats om man tycker att det går så dåligt. Han kom dock bara två tiondelar efter andraplatsen.


(Inte från helgens rally)

Denna helg är återigen fullspäckad. Vi ska ha middag här på Lördag för mammsen och pappsen vilket innebär storstädning och storshopping imorgon. Shit pommefritt! Vi var även bjudna på en fest och Ante tyckte dom skulle köra rally återigen på Söndag men det fick minsann lugna sig lite. Någon måtta!
Jag ska däremot köra brasiliansk dans med Fjalar på Söndag, jag var dessutom och simma med henne igår. Inget jag gör om i Vällingbybadet men trevligt hade vi en stund iaf.

Nu ska jag hämta ut Fredriks badbyxor som redan kommit sen ska jag plocka lite innan det är dags att åka och träna igen!
Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0