Up-to-the-date

Måndag: Jobb på dagen och sen hem direkt. Jag mådde inge bra alls och min kära man hade huvudvärk så det blev ingen muskel.

Tisdag: Jobb på dagen och sen cykel och core som vanligt. Skönt! Sen fick jag pannkakor till middag. Namnam!

Jag kom precis hem från skolan. Idag var Rutger Ingelman på besök och det var verkligen en superrolig föreläsning om lekar som egentligen bara gick ut på att vi lekte en massa under hela förmiddagen.
Efter lunch diskuterade vi lite och nu tror jag snart att jag kan alla namnen på mina klasskompisar.
Man blir uppdelade i mindre grupper också utifrån vart man bor så jag var gansk snabb med att döpa vår kära grupp till Bropacket.
Skoj och givande dag iaf och nästa vecka blir det besök på Norrgårdens (?) förskola.

Igårkväll diskuterade jag och F bloggen lite och jag tror jag ska skapa en blogg till oss båda bara för att jäklas lite. Han skulle givetvis bara skriva när han satt och bajsa, antagligen bara beskriva hur hans bajs såg ut men hey, kan ju bli kul det också! -Vi får la se...

Nej nu ska jag sluka lite pannkisar innan det är dags att bege sig mot Hässelby igen!
See ya BRO's!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå du är väldigt dålig på att uppdatera, för mycket träning eller?

2009-03-05 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0