En dag som denna

Hey & hö ditt gamla spö!

Nu har det la gått någon vecka igen sen sist jag kikade in här så jag ska ta mig lite tid innan det är skoldags att skriva ett par välvalda lines!
Skit i det vardagliga, det är jobb och träning som vanligt...

Igår kom min kalender som jag specialbeställde på nätet, och idag beställde jag en bikini ifrån H&M eftersom det närmar sig Egypt-trip. Det blev en rosa kreatur i modellen bandeau. Nytt för mig så jag hoppas att den passar som en schmeck!!
Jag har kikat runt som ett as efter några fräna brallor till min bättre hälft också, det finns att välja på men nu har jag hittat ett par som är to die for. Det är synd att man inte är kille, det blir så mycket enklare för dom på nåt sätt.



Har ni förresten märkt hur mycket ljusare det är om dagarna och eftermiddagarna nu för tiden. Jag säger då det, våren är på g, den kommer sakta men säkert smygandes runt the corner so to speak!
Jaja, nog med detta flummiga inlägg. Snart ska jag bege mig mot Kungsängen och förhoppningsvis hitta huset jag ska plugga i det närmsta året. WOHOO!!

Kokokachu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha så du vågade du med välkommen till "beställt bikini på hm" haha puss

2009-02-18 @ 16:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0